Як навчити дитину 6-7-річного віку розв’язувати прості і складені задачі та мислити логічно? Які ефективні способи і методи пояснення використати?.. Ці та інші питання з цього приводу хвилюють не тільки батьків, а й вчителів початкової школи.
Багаторічним практичним досвідом роботи з цієї проблеми ділилися з бориславськими педагогами відомі у Львівській області та в Україні вчителі-методисти Львівської загальноосвітньої школи № 48 Галина Зайцева та Олена Завадка, що понад 20 років працюють за програмою розвивального навчання (Програма Е.І.Александрова), яких запросила у Борислав методист відділу освіти Ярослава Демко.
Гості із задоволенням провели для вчителів 1-2-х класів міста Борислава майстер-клас «Розв’язування задач способом графічного моделювання», де показали, що прості задачі на додавання і віднімання найраціональніше розв’язуються способом моделювання з використанням відповідних базових схем, а також продемонстрували перші кроки ознайомлення із графічним моделюванням та подарували всім присутнім методичні посібники
«Перші кроки до моделювання».
Цікавим для бориславських освітян виявилося вивчення таблиці множення, що за програмою розвивального навчання починають із множення на 9, потім на 2, на 5… і закінчують таблицею множення на 7. Побувавши у ролі учнів, бориславські вчителі активно складали схеми для розв’язування простих і складених задач ще й на множення.
На завершення методист Я. Демко від наших освітян подякувала гостям за цікаве навчання та подарувала їм красиві ляльки-мотанки, які будуть для них родинними оберегами.
Ще довго не відпускали гостей допитливі бориславці, цікавлячись методикою навчання грамоти та природознавства за цією програмою, та за браком часу про все розповісти вони не змогли, але запевнили нас у подальшій співпраці з ними.
Із впевненістю хочеться зазначити, що багатьох вчителів нашого міста зацікавила методика розвивального навчання, елементи якого вони зможуть використати у своїй роботі, а згодом, можливо, і знайдуться бажаючі повністю перейти на навчання дітей за цією програмою.
|