Четвер
12.12.2024
02:47
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Друзі сайту
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відділ освіти Бориславської міської ради
Головна » 2015 » Березень » 15 » Проблеми розвитку освіти України обговорюють педагоги навчальних закладів міста Борислава
01:22
Проблеми розвитку освіти України обговорюють педагоги навчальних закладів міста Борислава

 

 

Нещодавно з ініціативи начальника відділу освіти  Бориславської міської ради Лесика Віталія Романовича відбувся круглий стіл педагогічних працівників міста Борислава «Проблеми і перспективи розвитку освітньої галузі в контексті реалізацій ідей, викладених в проекті Концепції розвитку освіти України на період від 2015 до 2025 років»

 

Круглому столу передувало жваве обговорення проекту Концепції в педагогічних колективах, батьками, громадою міста. До організації і проведення круглого столу долучився міський методичний кабінет. На обговорення були винесені актуальні питання розвитку освітньої галузі, які озвучили авторитетні педагоги навчальних закладів:

1. Подолання кризи педагогічної освіти, її реформування  - наш цивілізаційний вибір.

Валага Оксана Зенонівна, заступник директора Бориславської   ЗОШ №3

2. Оновлення методів і методик навчання – запорука якісної освіти.

Калапунь Галина Юріївна, вчитель географії Бориславської                             ЗОШ  №7, керівник міського методичного об`єднання

3. Підвищення якості навчальної літератури – шлях до самостійності учнів.

                                     Нагловський Віктор Васильович, вчитель історії Бориславської

                                     ЗОШ   №9, керівник міського методичного об`єднання

4. Ефективна система моніторингу і контролю якості – важлива складова поступального руху освіти.

                                     Попівняк Марія Йосипівна, директор Бориславської ЗОШ   №1

5. Створення умов для переходу старшої школи на профільну підготовку.

 Гарасимів Роксолана Всеволодівна, директор Бориславської           державної  гімназії

6. Громадянське виховання в системі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді.

                                   Савчук Даня Данилівна, вчитель християнської етики                                                    Бориславської ЗОШ№5,керівник міського методичного об`єднання

 

Найбільшу дискусію викликали питання важливості оновлення матеріальної бази кабінетів, створення умов для здійснення профілізації старшої школи, дієвого громадянського виховання. Підсумком роботи стало прийняття  резолюції, якою визнано, що важливим в проекті Концепції є її відповідність принципу гнучкого здобуття освіти – «освіти впродовж життя», формування матеріально та соціально вмотивованого педагога, децентралізація галузі та автономії навчальних закладів та необхідність:

 

  • в розширенні та детальніше окресленій ролі позашкільної освіти, громадських організацій, застосуванні стимулюючих фінансових важелів щодо середньої загальної освіти та змінах системи оплати праці вчителів;

 

  • в розвантаженні програм і підручників, спростуванні бездоказовості та інколи неправдивості фактів  підручників і методичних посібників;

 

  • в удосконаленні методики застосування моніторингових досліджень з наступним використанням їх результатів для планування діяльності навчальних закладів на перспективу;

 

  • у визнанні вчителя вільного у виборі форм і методів роботи, однак, оцінювати його діяльність потрібно з позицій вміння застосовувати ним ефективні методики;

 

  • у визнанні одним з пріоритетних напрямів виховної роботи дієвого громадянського виховання школярів з усіма аспектами формування патріота України з високими духовно-моральними цінностями.

 

Було запропоновано доповнити та внести зміни в проект  Концепції  розвитку освіти України на період 2015-2025 років:

п.2.2.1.  Створивши (відновивши) відповідні кабінети та додаткові приміщення (лаборантські кімнати) для зберігання наочності та обладнання.

 

п.3.1.3. Проводити систематичну просвітницьку роботу з  школярами щодо вироблення в них умінь спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами на засадах емпатії. 

 

п.3.1.5. Ознайомлювати батьків з критеріями оцінювання готовності дітей до початкової освіти.

 

п.3.1.8. Попередньо оцінивши придатність цих приміщень для розміщення в них дошкільних навчальних закладів.

 

п.4.1.5.2. Переглянути вимоги до наявного у вихователя кваліфікаційного рівня, що працює з дітьми до 3-х років.

 

п.4.3.4. Розглянути побажання педагогічних працівників щодо надання  їм статусу державних службовців.

 

Підсумував  плідну роботу освітян начальник відділу освіти Бориславської міської ради Лесик В.Р., який висловив сподівання на розуміння громадськістю міста необхідності здійснення реформ в освіті, що потребує додаткових ресурсів. Адже фінансування освіти – це не видатки, а вигідна інвестиція в майбутнє.

Категорія: Новини | Переглядів: 373 | Додав: natalyalast | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar